reklama

Aj ty si Gorila!

V piatok (3.2.2012) sa po celom Slovensku organizovali protestné pochody. Protest proti Gorile. Osobne som rád, že sa protestuje a že ľudia vedia ísť do ulíc aj v takejto tuhej zime. Aj keď som si pôvodne myslel, že sa protestu zúčastním, uvedomil som si, že tieto protesty toho veľa nedokážu zmeniť. Chýba im silná prepracovaná myšlienka s riešením a tvárou. Avšak, paradoxne, najviac im chýba vôľa niečo zmeniť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Vyhoďme všetkých!

Nie tak dávno ma zaujal status môjho dobrého kamaráta. Status ma pobavil, pohotovo som dal like a chvíľu som nad tým premýšľal, až kým som zistil, že sa mi to vôbec nepáči.

Ja: Dobrý deň, chcem sa ku vám objednať.

Sestrička: Všetko máme plné. Najbližší voľný termín je koncom novembra.

Ja: A skôr by sa nedalo?

Sestrička: Môžeme vás zobrať prednostne, stojí to desať eur.

Ja: Dobre, to by šlo. Kedy máte najbližšie voľné?

Sestrička: Príďte zajtra ráno, pán Riškopiškomiško...

Tak som sa nad tým dosť dlho zamýšľal. Obzvlášť po tom, čo lekári par týždňov protestovali a ohrozovali svojou nedostupnosťou v práci občanov tejto republiky. To je ale úplne iná kapitola. Čo tým chcem povedať je, že som si istý, že minimálne 50% ľudí z davu už niekedy podplatili, skúšali podplácať, alebo prijali úplatok. Je jedno, či lekárovi, policajtovi, rozhodcovi alebo úradníkovi v štátnej správe. Nevinne by sa nemali tváriť ani tí, čo už dohodili kamarátovi štátnu zákazku. Nejeden známy mi hovoril, ako sa dostal ku zákazkám a každý, kto nie je hlúpy alebo naivný, to musí vedieť tiež.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Načo sa hráme?

Viete kde je skutočný problém tohto národa? Nie je to len Fico, Dzurinda, Mikloš, Hrušovský, Bugár, Slota, Figeľ a iné kapacity politickej scény. Oni sú len ľudia, ktorí sú na očiach a zahli do uličiek, ktoré sa nám nepáčia, ale málokto by sa im vyhol, keby dostal tú istú možnosť. Úprimne si sami odpovedzte, koľko krát ste si povedali napríklad takú obľúbenú vetu ako, „nezoberiem ja, zoberie niekto iný“. Alebo hocijakú inú tohto zmyslu. Príkladov by bolo veľa. Každý sa snaží vybabrať so systémom, ako to len ide. Podiel na korupcii máme všetci a väčšina ľudí, ktorí ju nepraktizujú, tak to nerobia len preto, že nemôžu, alebo nemajú ako. Tak načo sa hráme?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chceme alternatívu? Tak ňou buďme...

Koľko krát sa nad tým zamýšľam a obzvlášť pred prichádzajúcimi voľbami, tak sa presviedčam o tom, že zmena je v nedohľadne a kým sa nezmeníme sami vo svojich prácach, domovoch a rodinách, tak nezmeníme ani politiku, ani školstvo, ani zdravotníctvo. Tak len ďalej protestujme a tvárme sa, že problém tejto republiky je niekto iný...

Gorazd Lazorík

Gorazd Lazorík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nekonečný optimista, rád pozorujem svet a zamýšľam sa nad každou bizarnosťou. Vedia ma fascinovať maličkosti a rozčúliť veci, na ktoré nemám vplyv. Snažím sa byť stále nad vecou a pomôcť ostatným, aj keď občas sám neviem ako ďalej. Vo voľnom čase športujem, fotografujem, píšem, striham video, cestujem a venujem sa tým, na ktorých mi záleží.Považujem sa za maximalistu a rád plním sny seba, ale aj ľudom okolo mňa. Vždy sa snažím byť šťastný a rád za to čo mám. Zo všetkého najradšej rozdávam dobrú náladu a pocit bezpečia. A ešte jedna vec - najviac ma rozčuľujú veci, ktoré nechápem. Hlavne ľudská hlúposť. =================================Krátka autobiografia: http://www.youtube.com/watch?v=c70HEMxV0qM================================= Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu