reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Gorazd Lazorík

Gorazd Lazorík

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som nekonečný optimista, rád pozorujem svet a zamýšľam sa nad každou bizarnosťou. Vedia ma fascinovať maličkosti a rozčúliť veci, na ktoré nemám vplyv. Snažím sa byť stále nad vecou a pomôcť ostatným, aj keď občas sám neviem ako ďalej. Vo voľnom čase športujem, fotografujem, píšem, striham video, cestujem a venujem sa tým, na ktorých mi záleží.Považujem sa za maximalistu a rád plním sny seba, ale aj ľudom okolo mňa. Vždy sa snažím byť šťastný a rád za to čo mám. Zo všetkého najradšej rozdávam dobrú náladu a pocit bezpečia. A ešte jedna vec - najviac ma rozčuľujú veci, ktoré nechápem. Hlavne ľudská hlúposť. =================================Krátka autobiografia: http://www.youtube.com/watch?v=c70HEMxV0qM================================= Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Aj ty si Gorila!

Gorazd Lazorík

Aj ty si Gorila!

V piatok (3.2.2012) sa po celom Slovensku organizovali protestné pochody. Protest proti Gorile. Osobne som rád, že sa protestuje a že ľudia vedia ísť do ulíc aj v takejto tuhej zime. Aj keď som si pôvodne myslel, že sa protestu zúčastním, uvedomil som si, že tieto protesty toho veľa nedokážu zmeniť. Chýba im silná prepracovaná myšlienka s riešením a tvárou. Avšak, paradoxne, najviac im chýba vôľa niečo zmeniť...

  • 5. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 084x
  • 10
Demitrove slzy (za slovenským hokejom)

Gorazd Lazorík

Demitrove slzy (za slovenským hokejom)

Plakal Pavol Demitra len za svojou reprezentačnou kariérou, alebo za celým slovenským hokejom? Ja si myslim, že za oboma, ale hlavne, že potrebujeme zmenu, ktorá musí prísť čo najskor. Inač nám ostanu oči len pre plač...

  • 9. máj 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 008x
  • 12
Život po smrti

Gorazd Lazorík

Život po smrti

Keď mi bolo v škole povedané, že mám napísať prácu o mojom najhoršom alebo najlepšom zážitku v živote, požiadavka profesora bola iba jedna. Byť tak úprimny ako to len ide... A tak vznikla práca, ktorá aj jeho dohnala k slzám.

  • 26. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 857x
  • 21
Dobro existuje!

Gorazd Lazorík

Dobro existuje!

V dnešnom svete plnom nekonečného hladu po bohatstve a úspechu, sa všetci ženieme za vlastným dobrom.

  • 7. dec 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 16
Macedónske poznámky. Deň 1 - 12.7.2010 - here we go!

Gorazd Lazorík

Macedónske poznámky. Deň 1 - 12.7.2010 - here we go!

Tak a podme na den 1 :) Len tak velmi rychlo, lebo nestiham (12.7.2010)

  • 12. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 674x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu